Termeni şi Condiţii
Dorința noastră este să vă oferim o ședere plăcută, o experiență reușită din punct de vedere al cazării, precum și a celorlalte servicii. Pentru a asigura un sejur armonios, vă rugăm să respectați următoarele reguli înainte, în timpul și după sejurul Dvs. la Cabanele Galaxy. Prin utilizarea website-ului nostru www.cabanelegalaxy.ro, e-mail: cabanelegalaxy@gmail.com și telefon 0750445842, precum și efectuarea unei rezervări, confirmați că ați citit, înțeles și ați fost de acord cu toți termenii și condițiile precizate aici.
1. Oferta de cazare
1.1. Prețul personalizat pentru cazare va fi transmis fiecărui client prin confirmarea rezervării și trebuie achitat în avans.
1.2. Serviciile/produsele contra cost solicitate pe parcursul sejurului vor fi achitate la momentul solicitării.
1.3. Cursul de schimb leu-euro pentru plățile în lei va fi anunțat clienților la momentul efectuării rezervării.
1.4. Tarifele de cazare includ facilitățile specificate: cabana cu 2 dormitoare, 1 cameră de zi, 1 baie, bucătărie, 1 terasă exterioară și utilizarea grătarului, precum și parcare pentru autoturism.
2. Orele de check-in și check-out
2.1. Programul de primire al oaspeților începe după ora 15:00.
2.2. În ziua plecării, cabana trebuie eliberată până la ora 11:00.
3. Regulament intern
3.1. Este disponibil un pat suplimentar și un scaun pentru copii, oferite gratuit pe perioada sejurului.
3.2. Conform Legii nr. 15/2016, nu este permis fumatul în interiorul cabanelor. Se permite fumatul doar în spațiile exterioare special amenajate.
3.3. Persoanelor cazate nu le este permis să aducă în incintă persoane străine, necazate la Cabana, peste numărul de persoane stabilit prin rezervare și peste capacitatea de cazare a cabanei.
4. Modalități de plată
4.1. Sunt acceptate următoarele metode de plată:
– Plata prin transfer bancar/ordin de plată.
– Plata cu cardul direct din factura fiscală.
– Plata cu card/vouchere de vacanță SODEXO, UP ROMANIA sau EDENRED.
5. Condiții de rezervare
5.1. Disponibilitatea spațiilor de cazare va fi comunicată de către Cabanele Galaxy prin e-mail/telefonic/WhatsApp în urma solicitării de rezervare efectuate.
5.2. Comanda de rezervare va fi confirmată sau infirmată în scris de către Cabana, în maxim 24 de ore. Suplimentarea sau prelungirea serviciilor cabaniere comandate va constitui obiectul unei noi comenzi de rezervare, acestea urmând a fi confirmate sau infirmate de către Cabanele Galaxy.
5.3. Cabanele Galaxy se închiriază pentru minim 2 nopți, cu excepția perioadelor de Crăciun, Anul Nou, Paște, Rusalii, 1 Mai, Sf. Maria și alte sărbători legale, când se cere un sejur minim de 3 nopți. În cazuri excepționale, prin discuție cu administratorii, se poate rezerva o singură noapte la un tarif diferit.
5.4. Pentru a garanta rezervarea, Cabanele Galaxy solicită o plată anticipată a minim unei nopți de cazare din contravaloarea serviciilor comandate. Această plată trebuie efectuată în termen de maxim 48 de ore de la primirea documentului de confirmare a rezervării, respectiv a facturii fiscale.
5.5. În cazul în care plata avansului se face prin transfer bancar, comisioanele bancare sunt suportate de beneficiarul rezervării. Dovada plății avansului și a garanției trebuie trimisă de solicitant prin WhatsApp sau prin orice alt mijloc de transmitere disponibil, în termen de 1 zi de la solicitarea rezervării.
6. Condiții de modificare sau anulare a rezervării
6.1. Efectuând o rezervare, acceptați și sunteți de acord cu condițiile de anulare/neprezentare și cu alți termeni suplimentari care se pot aplica rezervării sau pe durata sejurului dvs., inclusiv pentru serviciile executate și produsele oferite de Cabanele Galaxy.
6.2. Anularea unei rezervări presupune pierderea avansului acordat.
6.3 Un client daca nu se prezinta la sejurul rezervat va pierde avansul dat.
7. Parcare
7.1. Parcarea este gratuită la Cabanele Galaxy, în limita locurilor disponibile. Cabanele Galaxy nu își asumă responsabilitatea pentru integritatea automobilelor parcate și/sau a obiectelor lăsate în acestea.
8. Siguranța
8.1. Cabanele Galaxy nu își asumă responsabilitatea pentru obiectele uitate sau pierdute în cabană. În cazul în care obiectele sunt găsite în cameră sau în spațiile comune, vor fi trimise prin curier cu plata ramburs la adresa menționată.
8.2 . Orice dauna de natura materiala sau umana produsa la Cabanele Galaxy nu intra in responsabilitatea noastra.
9. Animale de companie
9.1. Animalele de companie sunt acceptate doar cu acordul expres al administratorilor și în urma plății unei taxe suplimentare de 50 RON/zi/animal de companie.
10. Depozit
10.1. În situații excepționale, Cabanele Galaxy pot solicita un depozit rambursabil suplimentar pentru eventuale daune sau costuri de curățenie suplimentară. După predarea corespunzătoare a unității de cazare închiriate, depozitul va fi rambursat integral fie în ziua plecării, fie în termen de o săptămână de la plecare, prin ordin bancar sau în numerar. Costurile suplimentare pentru daune sau servicii suplimentare, dacă sunt comandate, pot fi compensate în momentul rambursării depozitului.
11. Obligațiile oaspeților
11.1. Oaspetele este responsabil pentru întreținerea unității de închiriere și a inventarului acesteia și o va folosi numai în scopul destinat.
11.2. La plecare, oaspetele trebuie să lase unitatea de închiriere în bună ordine și într-o stare rezonabilă de curățenie. Unitatea de închiriere poate fi ocupată numai de numărul de persoane pentru care s-a făcut rezervarea.
11.3. Este interzisă montarea de corturi sau rulote pe terenul cabanei sau instalarea de paturi suplimentare în casă fără aprobare prealabilă.
11.4. Oaspetele trebuie să aibă grijă de unitatea de închiriere și de inventarul acesteia și trebuie să informeze administratorul cu privire la orice daune apărute în timpul șederii și, dacă este necesar, să plătească pentru repararea sau despăgubirea acestor daune.
12. Responsabilitate
12.1. Cabanele Galaxy nu sunt responsabile pentru neconformitățile legate de servicii atunci când:
– Cauzele sunt dincolo de sfera noastră de influență, cum ar fi războiul, grevele, revoltele, epidemiile, calamitățile naturale, seceta, intervențiile de stat etc.
– Apar defecțiuni sau perturbări ale utilităților publice (energie electrică, apă etc.), gestionarea deșeurilor, în special dacă aceste perturbări sunt cauzate de forțe majore sau de condițiile climatice locale.
– Au loc furturi sau incendii etc. asupra obiectelor personale.
13. Obiecții și reclamații
13.1. Orice controversă, dispută sau reclamație care ar putea să apară în urma aplicării și nerespectării condițiilor noastre se va rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, se vor aplica metode legale. Personalul Cabanelor Galaxy își rezervă dreptul de a notifica autoritățile în cazul constatării acțiunilor, faptelor și/sau comportamentelor care contravin legii și normelor de conduită normală.
14. Clauze finale
14.1. Considerăm că orice persoană care solicită și beneficiază de serviciile Cabanelor Galaxy a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit.
15. Modificări
15.1. Cabanele Galaxy își rezervă dreptul de a actualiza termenii și condițiile contractuale și de a revizui procedurile pentru îmbunătățirea serviciilor oferite, în orice moment, fără notificare prealabilă.
Pentru alte informatii, va rugam folositi sectiunea contact.